مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 فروردین 1401 ساعت 13:272022-03-28اجتماعي

روزانه 40 هزار نفر از اماکن گردشگری قزوین بازدید کردند 


مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان قزوین گفت: از 26 اسفندماه تا روز گذشته هفتم فروردین، 230 هزار نفر از جاذبه های گردشگری استان قزوین بازدید کرده اند و در حال حاضر روزانه 40 هزار نفر بازدید داشتیم، - همچنین در این مدت 40 هزار نفر در استان اقامت داشتند.

  علیرضا خزائلی در جلسه ستاد خدمات سفر استان که امروز 8 فروردین ماه در دفتر استاندار قزوین برگزار شد، تصریح کرد: با توجه به بخشنامه وزارت میراث فرهنگی تاکید شده است که با توجه به بدی آب و هوا در موج دوم مسافرت ها، مسافران به استان های جنوبی سفر نکنند و اسکله های جنوب را بستند، توصیه شده است که مسافران به غرب و شمال غرب کشور که هوای مساعدتری دارند سفر کند.

وی افزود: استان قزوین که دروازه ورود به غرب و شمال غرب کشور است آمادگی خود را برای اسکان و پذیرش مسافران اعلام کرده است، پیش بینی می شود با بهتر شدن آب و هوا شاهد افزایش ورود گردشگران به استان باشیم، اقدامات لازم در این زمینه انجام شده و زمینه پذیرش مسافر مهیا است.

مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان قزوین اظهار کرد: از 26 اسفندماه تا روز گذشته، 230 هزار نفر نفر از جاذبه های گردشگری استان قزوین بازدید کرده اند و در حال حاضر روزانه 40 هزار نفر بازدید داشتیم، همچنین در این مدت 40 هزار نفر در استان اقامت داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزانه 40 هزار نفر از اماکن گردشگری قزوین بازدید کردند 

روزانه 40 هزار نفر از اماکن گردشگری قزوین بازدید کردند